maandag 7 januari 2008

# Ding 15

Nu daar ben ik weer, terug van weggeweest. Loop ietwat achter, maar heb na de kerstdagen een paar dagen in de lappenmand gezeten, vandaar. Het Podcastgebeuren heb ik bij Odeo bekeken en geprobeerd om zo'n muziekie op mijn weblog te zetten, maar dat is dus niet gelukt. Ik heb bij diverse collega's gelezen over I-tunes, ja, die heb ik al een tijdje geleden geinstalleerd en mijn shuffeltje staat vol met muziek, maar die heb ik via de computer vol gezet. Mijn zoon heeft namelijk allerlei muziek op ons netwerk staan en zo kan ik van alles op mijn I-podje zetten. Ik heb ook nog een blik geworpen in de Odeostudio, maar daar heb ik mij niet aan gewaagd. Mijn kinderen roepen altijd als ik meezing, ma.... houd je mond maar dicht. Dus daar begin ik maar niet aan. En nu op naar ding 16.

1 opmerking:

Rob Coers zei

Wat begrijp je niet van het op je blog zetten van een podcast speler? Zorg dat je de code te pakken krijgt en plak die in het blogbericht. Dit moet je wel doen in de HTML weergave van het artikel.

Kijk even op de hoofdblog, daar heb ik een nieuw filmpje geplaatst over het plaatsen van een player in de zijbalk van je blog.