maandag 10 december 2012

#Screencasting

 
Na veel hectische dagen, 3 verhuizingen van de kinderen in 3 weken, een behoorlijk heftige migraineaanval, eindelijk weer wat tijd gevonden om te werken aan het verdiepding screencasting. Ervaring met screencasting had ik nog niet en heb dan ook eerst de screencasts van wat collega’s bekeken. De informatie over screencasting heb ik gelezen en het is is mij duidelijk wat het inhoud en hoe je het kan gebruiken. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik dit een leuk onderwerp vind. Ik zie wel toepassingsmogelijkheden voor de bibliotheek.

Voor de klanten zijn instructie filmpjes erg handig. Het kunnen praktische toepassingen zijn zoals de uitleg hoe te reserveren via onze website, werking betaalautomaat, werking van de zelfservice.




1 opmerking:

Globalstorming zei

Mooi stukje over screencasting en duidelijk filmpje ook. Je hebt je echt goed verdiept.