donderdag 20 december 2012

#Pinterest


Al een paar dagen geleden de app Pinterest op mijn Ipad gezet. Gisteren heb ik een eigen account aangemaakt met mijn inloggegevens van Twitter. Je kunt ook via Facebook inloggen. Ik heb één bord aangemaakt met reizen, maar het zelf uploaden van een afbeelding lukt mij nog niet. Op mijn pagina staat wel dat ik een afbeelding heb geupload, maar het is niet te zien. Je kunt geweldige plaatjes vinden en deze dan pinnen. Het is allemaal te veel om op te noemen.
Ik zou veel meer tijd aan al die verdiepdingen willen besteden, maar helaas een dag heeft maar 24 uur en geen 48!! Ik krijg nu al klachten van mijn familie natuurlijk dat ik constant met die Ipad en computer bezig ben.
Ik heb gezien dat er inderdaad bibliotheken zijn die pinterest gebruiken. Ik denk dat er voor bibliotheken wel mogelijkheden hiervoor zijn, mits er duidelijkheid komt over die rechten.

 
Voor iedereen fijne feestdagen en de beste wensen voor 2013 toegewenst!!
 
 

Geen opmerkingen: