zaterdag 15 maart 2008

# DING 20

Ik ben de achtergrondinformatie over ding 20 helemaal doorgelezen. Ik had al een account bij gmail. Daar ben ik uit gaan vogelen hoe je in contact kon komen met collega's. Eerst op donderdagavond met collega op het werk in gesprek gekomen. Diverse mensen uitgenodigd om te chatten, maar er kwam niemand voor een gesprek. Afgelopen woensdag laat, ongeveer 22.15 uur, dacht ik, hé laat ik eens kijken bij gmail of er iemand te spreken is. En ja hoor, Tunnis was online. Daar heb ik dus een tijdje mee gesproken en gevraagd wat zij aan het doen was. Zij was bezig met ding 21 en tegelijk met mij in "gesprek". Ongeveer 2 jaar geleden heb ik kennis gemaakt met MSN. Mijn oudste zoon was op vakantie op de Filipijnen. Via de code van mijn jongste zoon ben ik hem destijds gesproken. Wel byzonder als iemand zo ver weg is en je hem dan toch kunt "spreken". Telefoneren is altijd een kostbare zaak zo ver weg.
Op zich is het wel leuk met elkaar zo te communiceren, helemaal als je er ook een webcam bij kunt zetten. Deze heb ik overigens niet hoor.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind een webcam eigenlijk best wel een beetje eng!

Rob Coers zei

@ Joke... valt wel mee hoor. Chatten vond je in het begin ook misschien wel eng?